Hanna.Svensson

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Hanna - 7 januari 2012 01:15

Idag har jag inte gjort så mycket. Till frukost åt vi ägg och räk macka med majonäs. Sedan städade jag på mitt rum. Brorsan har sovit där i 2 nätter. Efter det gjorde jag inte så mycket. Men har varit ute med brorsan i snön. Till midag åt vi ungs falukorv och makaroner. 21.00 såg jag på twilight New Moon. Sedan har jag video pratat med min tremenning på msn :D men nu ska jag sova. Ska kanske video prata med henne på msn imorgon med

                                                  

                                                  

      kramizzzzzzzzz Hannaa

Av Hanna - 7 januari 2012 00:59

Jag har lite svårt att komma på vad jag ska skriva om här på bloggen. Jag kan ju lägga in bilder musik och skriva vad jag har gjort under dagen. Men man kan ju skriva om så mycket mer än vad man gjort. Det jag undrar är vad ni vill att jag ska skriva om här på bloggen. Det skulle vara roligt med tips. Snälla ge mig tips på vad jag kan skriva, Snälla!

                                                  
                                                  
            kramizzzzzzzzz Hannaa <3

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards