Hanna.Svensson

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Hanna - 14 januari 2012 22:02

Igår såg man på "Hur man blir av med en kille på tio dagar" och idag "2 pappor för mycket".


Har fått tis på att videoblogga men det blir nog inte något av. efter som att jag inte vet hur man gör.

Men fler tips skulle jag gärna ta imot endå så klar!


Men jag kan väll bjuda på lite bilder om allt möjligt!

   Jag     Min hund!                              Min förra katt     Jag Jag och min kompis häst      Mitt hår         Sixten.


                                                  


                                                  


                                   Kramen // Hanna

Av Hanna - 14 januari 2012 00:32

Heej bloggen!

så att alla vet så har jag ju inte avslutat frågestunden än! Jag sa att jag sa till när den var avslutad. Jag tror jag har fått en fråga, iallafall vad jag kommer ihåg. Men om någon vet att dom skickat en fråga och vill rätta mig så skriv det i kommentar. Frågan jag fått är Vad är din bästa film Svar: Det är alla Twilight filmerna :D :D

Men nu tänker jag stänga av datorn och bädda ner mig i sängen. Hej då bloggen kramen //  Hanna

 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards