Hanna.Svensson

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Hanna - 14 januari 2014 22:13

Hejj! Som ni ser har jag gjort lite ändringar i bloggen jag har framförallt gjort en ny header! Jag vart ganska så nöjd faktiskt :D

Ksk fixar lite mer jag vet inte! 


Idag slutade vi ju tidigt så jag följde med Maja hem efter skolan och sen så tog jag den vanliga bussen vid 4 hem men denna gång från statoil (Stavning) Haha!! Iallafall så hadde jag och Maja det kul! Och ny sitter jag här och skypar med Matilda

(Hon är min sak, hahah)    


Jag har inget mer att skriva om än att bussresan hem IGÅR var jätte kul jag satt och skrattade hela vägen nästan tror jag*! Jag åkte då buss med Melanie :D 


Men aa vi ses väll :D  

Av Hanna - 14 januari 2014 21:55

Heeeej! Jag sitter nu och skypar igen men den här gången skypar jag med den här---> saken!!         


 

Av Hanna - 14 januari 2014 20:16

Heej! Jag skrev i ett inlägg förut att jag ville ha tips på vad jag skulle skriva om och att jag skulle göra det om jag fick det!! Nu har jag fått en kommentar där det stod: Skriv om bloggar du läser!! ALLA!!! 

Och det ska jag då göra i detta inlägg!! Så vill ni veta fortsätt läs om inte gå ur denna sida! 

 

Jaläserr alltid på de här bloggarna:

 

Jag läser min kompis blogg! Och hon skriver ganska offta på sin blogg. Hon skriver inlägg som iallafall jag gillar att läsa! Jag tycker att ni ska kolla den  http://colorfreaak.blogg.se/

 

Sen så läser jag en annan blogg, jag känner henne inte men jag älskar att läsa den! Hon bloggar nog varje dag. Den bloggen borde ni verkligen läsa tycker jag!!  http://epicfaiil.se/

 

Sen så läser jag min tremänning´s blogg! Hon bloggar lite då och då! Jag gillar att läsa hennes blogg den är bra!! Kolla den!!!! http://www.nattstad.se/theaamickelsson

 

Jag läser oxå min bästa kompis blogg fast det gör jag inte varjde dag för det händer inyte något så jätte offta! Hon skriver inte lika mkt som dom andra som jag följer! Men ta och kolla henne´s blogg iallafall! http://fiiayouknowwho.bloggplatsen.se/

 

Det var nog alla bloggar jag läser!! så kolla dom ---->    matilda      moamurdress      thea       fiia

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards