Hanna.Svensson

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Hanna - 9 januari 2014 21:24

Hejj! Idag så fick jag mitt spel :D (som jag pratade om i ett annat inlägg) 

Det är "Singstar part" Jah har ju ett som jag fick i julklapp det är en skiva med Abba låtar :) Ska föröka skaffa mer skivor med andra låtar oxå (såklart andra låtar, hahaha) 

Jag har ju oxå ett spel till wii man sjunger på men det tycker inte jag är lika kul som singstar. Singstar har jag velat haft ett bra tag, jag tycker verkligen att det är jätte kul att sjunga singstar med mina kompisar.... Inte för att jag är bra på att sjunga men det är så kul endå! AJA! 



Nu har ni chansen att säga vad jag ska skriva om i ett inlägg det kan vara allt från min bästa händelse till min bästa kompis, en dag  i mitt liv eller ja vad ni vill veta!

 

Säg vad jag ska skriva om i ett inlägg så gör jag det!! Gör det nu medan du har chansen!!

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards