Hanna.Svensson

Alla inlägg under april 2014

Av Hanna - 3 april 2014 21:45

Hej!  Idag skulle jag gå ner för min kompis trappa! När jag hade kommit halvägs ner i trappen så ramlar/halkar jag och far ner för hela trappan. Jag gjorde illa mig lite i fötterna,  rumpan och ryggen! Det gör fortfarande ont i ryggen. Och det gör att jag inte helt kan ligga på min rygg    Det gör lixom ont när ja ligger på vissa sätt!!!   


Ja nu fick ni veta hur klantig jag är HAHA!!!

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och skriva mä nåra kompisar höres :*

Av Hanna - 2 april 2014 21:21

Tja! Idag då jag kom hem med bussen åt jag middag, städade och sen tog jag cykeln och cyklade in på affären! Jag skulle göra milkshake/smoothie igår och vi hade varken mixer eller stav mixer så vi köpte en! Och då ville jag göra mer smoothie idag men då hadde vi inget och göra av så jag cyklade till affären och köpte ingridienser :) Det var inte så bra för det drog kallt mot öronen..!!

Men gott vart det iaf!!



(har ingen bild på dem) 


 

Av Hanna - 2 april 2014 12:48

Guud så jag jag längtar till sommaren! Igår kunde jag gå i bara min kofta, det var så skönt! Jag längtar tills msan kan gå i bara shorts! 

Vrf jag skrivwr detta inlägg är för att jag hittade denna bild på Google!! <3  

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards