Hanna.Svensson

Alla inlägg under april 2014

Av Hanna - 18 april 2014 19:48

Jag hittade precis Let it go på en blogg och den är på 25 olika språk! Jag tycker absolut ni ska ta er tid och lyssna på den! 

Av Hanna - 17 april 2014 22:08

Glad påsk alla läsare! 


Denna vecka på svenskan fick vi en ny uppgit att jobba med! Det var att vi skulle skriva ett blogginlägg, det skulle vara ungefär en och en halv sida om jag inte mins helt fel!  Jag kan jui skriva blogg (som ni nog förstår, haha) men jag tycker det är jätte svårt att få till ett långt inlägg!! När jag försöker skriva långa texter på bloggen blir det int eså värst intresanta eller långa texter!! Så vi får väll se hur det går! 

Och på engelska har vi börjat med vårt första slutarbete och det är att vi ska redovisa muntligt om något. (min passion fasst på engelska) Jag har valt att skriva om bloggar! Om  att jag har en blogg att jag gillar att blogga och om nån blogg jag läser och vrf jag läser den boggen! Det hoppas jag att jag får till! 

Jag tänkte igentligen bara säga glad påsk till alla mina lässare :D!!


Av Hanna - 12 april 2014 19:24






GRATTIS på födelsedagen Gry! Hoppas du har en bra födelsedag!  Love you       

Av Hanna - 9 april 2014 21:47

Hejj! Som ni säkert har märkt så har jaqg börjat laggt upp "outfit of the day!" Här  på bloggen. Jag har nu laggt upp 2 st! DEt jag  tänkte säga är att jag kommer att fortsätta lägga upp såna inlägg :D   

Bild från google!

Av Hanna - 9 april 2014 21:39

   

Av Hanna - 8 april 2014 19:00

Hejj!  

Jag och mamma ska kanske åka till stockholm anntingen i sommar eller till hösten och shoppa! Vi satt just och pratade om det! Det gäller bara att jag sparar pengar först! Ska försöka att inte köpa massa onödig som tillexempel godis och läsk!! Jag är inte direkt en såndär person som är bra på att spara pengar dock men man måste ju försöka! För om jag får ihop pengar så kanske jag får åka!! Men jag ska ju sommarjobba i sommar också! Jag har typ fixat ett jobb redan men för dom pengarna ska jag köpa en systemkamera som jag har velat haft hur länge som hällst! Men sen funderar jag på om jag ska kolla på ica eller konsum också om jag får sommarjobba där för så får jag ihop runt 3000 kr att ha med mig till stockholm!! Det kanske också lönar sig om jag    börjar hjälpa till mer hemma. Då kanske chansen ökar att vi åker! 

Mitt mål framöver är att sluta köpa godis på veckodagarna!! (Bara ibland till  nationella proven)

 



Bild från google!

Av Hanna - 8 april 2014 16:18

   

Av Hanna - 6 april 2014 21:31

Tja! Just nu håller jag på att fåen header designad av in mamma! Jag tyckte det skulle va kul med en design jag inte gjort! V får väll se hur det blir :) 


Jag tänkte ta och berätta lite om helgen!!

Fredg: En stund efter att jag kom hem så åkte mamma, jag, min bror och min brors kompis och åt på terrassen. Jag beställde en kebab med bröd och stripps. Kebaben var iaf jätte, haha!! Sen åkte vi på affären och köpte godis,chips och dricka. Så jag satt hemmaoch  åt det och satt vid datorn om jag inte minns helt fel! 

Lördag: När jag vaknade så fixade jag mig och så och for till min kusin. Senare for vi till stugan och grillade korv. På kvälen så var jag med några kompisar vi åt massa frukt drak drika och åt chips och popcorn! Vi hade det allmänt mysigt!

Söndag: Idag har jag inte gjort så mkt! Jag har vrit och grattat min kus som fyllde 10 år i onsdags! Och för ett tag sedan så kom jg hem ifrån min kusni! 

Ja det var min heg :D Här kommer en bild som jag tog på miig idag!

 

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards