Hanna.Svensson

Alla inlägg den 5 maj 2022

Av Hanna - 5 maj 2022 08:04

Hej alla mina stjärnor!


 Det är 2 veckor sedan vi flyttade!!
Jag har till och med missat att berättat att vi skulle flytta tror jag.
Men det har vi gjort.
Vi bor nu mer i en 3:a istället för en 2:a som vi gjorde innan. Vilket betyder att vi har ett rum extra, hur skönt?
Vi bor fortfarande i en lägenhet men man kan nästan säga att vi bor i ett mindre hus. Vi hyr men det är bara en lägenhet i huset. Som igår kväll, jag dammsugade sent på kvällen utan att jag störde någon. Hur skönt är bara inte en sån sak?
Som ni då säkert redan har förstått så är jag nöjd!
Bilder på lägenheten får ni då vi fått lite bättre ordning.

I tisdags kväll var vi rätt så spontant faktiskt iväg till Ikea. Vi köpte Bland annat två badrumshyllor å sen lite annat smått och gott. Vi har inte direkt någon bra förvaring i denhär lägenheten om man jämför med hur det var i våran förra. Efter att vi vart på Ikea var vi iväg och köpte fälgar till bilen. Något som enligt min sambo är jätteviktigt. Å sedan handlade vi lite på MAX och sen åkte vi hemåt igen. Så en rätt så snabb visit blev det.

Sen igår byggde vi ihop hyllorna. Så det är nu vi kan börja få lite bättre ordning i lägenheten.

Det finns heller inga garderober i längenheten. Men vi har blivit lovad att dem ska fixa det, vilket kunde ta två veckor. Så sakta men säkert kan vi börja packa upp flyttkartongerna. 


Annars har det väll inte hänt något speciellt. jag jobbar, kommer hem och grejar med något och inser att klockan är alldeles för mycket så man måste skynda sig att gå och sova ....! 

Nä men de var vällt allt jag hade att berätta denna gång. Ni får ha det så bra tills vi hörs igen. Hej då! 

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022
>>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards