Hanna.Svensson

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Hanna - 15 augusti 2014 21:35

Hej! Vad gör alla underbara läsare?!
Jag själv sitter i sängen äter godis,chips och dricker dricka! Ska försöka vara uppe länge inatt! Så va social ni som har min kik mitt nummer och min snap!!!
Och föresten så blir det inget med att åka till Birsta imorgon! För det är krångel mä bussar och sen så ha min kompis jag skulle åka med nyss vart där!!! Blir väll att kolla om jag hittar något undran här ist!!!!
Jaja, va sociala nu!!!!!!! Bye bye!!

Av Hanna - 15 augusti 2014 12:30

Hej! Jag hatar det här med bussar!!
Jag och min kompis har pratat om att åka till Birsta imorgon. För jag vill verkligen ha nya kläder. Jag hittar en buss som går tidigt på morgonen men ingen som vi kan ta hem!! Då måste vi byta till tåg och allt och det vill jag inte! Och jag vet inte hur vi annars kommer hem om vi åker dit heller!!! Så jävla sur man blir på sånt här.
Jag som vill ha en dag med en bra kompis i Birsta!!! Kan inte hennes föräldrar hämta oss där så vet jag inte om vi kommer kunna åka något!!!!
Jag vill kunna lösa detta på något sätt! Jag vill så gärna åka dit! Synd att man själv inte kan köra bil!!
Vi får väll sova i en säng på Ikea,haha?
Vet ni hur jag kan lösa detta så kommentera!

Föresten bloggar jag från min iPhone just nu!!!!

Dåligt inlägg men det får ni leva med!! Puss och hej leverpastej?

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards