Hanna.Svensson

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Hanna - 26 november 2013 18:25

Heej :D


Det här är/blir en bra vecka :) jag skriver här nere!


Måndag :P 
Igår så v ar det måndag och då hade vi elevensval, jag hade novelltävling.Vi fick först se på en film "I rymden finns inga kännslor" för att den är inspelad här, sedan skulle vi skriva en novell som skulle handla om ja, där jag bor! Jag fick ihop en sida och lite till! Den som vinner kommer att få en biobiljett :D 


Tisdag :O
Ja och idag är det då tisdag :D

Då går vi kort dag, till kvart över 1 vi brukar gå till kvart i 4 annars. Och sen åkte jag med mamma till affären och bestämmde att vi skulle äta hemma gjord pizza! och just nu sitter jag  bara och kollar runt på datorn och så! 

Onsdag :)
Imorgon så är det onsdan och då ska jag inte till skolan för då har vi studiedag :D Så skönt att vara ledig! I morgon fyller min bästa vän år också <3! Grattis i förskott gumman <3 :* och mer vet jag inte ingentligen om imorgon, jo jag ksk ska baka pepparkakor jag vet inte riktigt!

Torsdag :* 

På torsdag så  är det skola och efter skolan ska jag och två kompisar gå och äta mat på stan, sedan ska vi ksk gå på stan sen ska vi köpa godis och gå och kolla på julkanervalen (stavning)

Fredag ^^

På fredag är det skola som vanligt, sedan så har jag faktiskt inget bestämmt!! Får väl se vad som händer!!! :P


Men ja det var väl på ett ungefär hur min vecka kommer att se ut men vi höres!


Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards