Hanna.Svensson

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Hanna - 10 februari 2012 19:35

Heej förlåt. jag vet att jag inte har bloggat på länge det är jag medveten om, men aja....


Matilda vill att vi ska bada på badhuset imorgon, men jag tror inte att jag kan för att jag måste spara pengar tills vi ska till sundsvall. Jag vill jätte mycket åka till badhuset. Matilda tjatar på mig hon tycker det blir roligare om man är fler, men ja vi får väl se imorgon om det blir något av eller inte för att det skulle vara jätte roligt att följa med Matilda på badhuset. Bada är ju jätte roligt. :D men som sagt vi får se hur det blir med det.


´Ni vet väl att jag inte sagt att frågestunden är slut än, men nu så säger jag det "frågestunden är nu avslutad"

Fast jag är sur,! Det är inte mycket frågor som jag har fått under frågestunden. Men även fast det inte är frågestund så får ni ju såklart ställa frågor! <3 Inte förbjudet! :)


Men just nu sitter jag, pappa och min bror och tittar på jakt film, Roligt :)

Aja här kommer lite bilder på mig!


                                                  
                                                  
                                  // Hanna <3333333

Sök i bloggen

Hanaas Gästbok

Presentation


Klicka här för att få veta lite mer om mig :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Omröstning

Är min blogg bra/dålig?!
 Sådär
 bra
 okej
 dålig
 Inte bra alls
 Jätte bra
 KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!
 Kan bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards